Kunne du tænke dig at blive en del af en arbejdsplads, hvor børn og deres forældre er i fokus? Og hvor du, i samspil med dine kollegaer i pladsanvisningen, er familiens første møde med Dagtilbud? Så er du måske vores nye kollega.
Vi søger en administrativ sagsbehandler til pladsanvisningen i Børn og Kultur med start 1. april 2025.
Om os
Pladsanvisningen udgør et team på tre medarbejdere. Vi arbejder i et åbent kontormiljø, hvor vi deler arbejdsplads med vores kollegaer i sekretariatet. Vi lægger vægt på, at der er plads til humor, og vi går løsningsfokuseret til opgaverne.
I pladsanvisningen anviser vi dagpleje- og institutionspladser inden for 0-6 års området. Vi har en stor kontaktflade med forældre, institutionsledere og dagplejen. Desuden har vi mange samarbejdspartnere på tværs i organisationen. Hver dag er der fast telefontid med borgerbetjening. Ud over anvisning af pladser kommer du også til at løse opgaver i form af administrativ sagsbehandling, f.eks. forældrebetaling, mellemkommunal pasning, SFO, tilskud til private institutioner og pasningsordninger.
Vi afholder team- og personalemøder og deltager i ERFA møder og andre relevante kurser til gavn for udvikling af vores kerneopgave.
Om dig
Vi lægger vægt på, at du
- har en relevant administrativ uddannelse, gerne med erfaring fra en lignende stilling
- har en imødekommende og serviceminded kommunikationsform
- finder glæde ved borgerkontakt og har menneskelig indsigt samt en anerkendende tilgang til andres situation
- er fleksibel i forhold til opgaveløsning og arbejdstidstilrettelæggelse i teamet
- er udviklingsparat og har en nysgerrig tilgang
- kan lide at arbejde selvstændigt og er ansvarsbevidst i din opgavehåndtering
- har flair for økonomi og tal
- har kendskab til – eller evner at sætte dig ind i – relevant lovgivning, fx anvisningsregler
- er en erfaren system- og it-bruger, gerne med kendskab til Office, KMD I2, Acadre, SAPA og KY.
Vi tilbyder
- en plads i et team, der sætter pris på kollegaskab og holdånd
- en arbejdspladskultur, hvor fejl anses som noget der udvikler og gør os klogere
- en arbejdsplads med gode muligheder for kompetenceudvikling
- en arbejdsplads, der vægter et godt arbejdsmiljø og gode personaleforhold
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat senest den 1. april 2025.
Arbejdsstedet er Børn og Kultur, Tinglev Midt 2, 6360 Tinglev.
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos kontorleder Nicole Eskildsen Johannsen tlf.: 7376 7088.
Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 21. februar 2025.
Vi gennemfører ansættelsessamtaler den 26. februar.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f9bfe048)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Tinglev Midt, 6360 Tinglev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/58af5088-a89b-4451-91b6-84e8372774f7