Bliv økonomisk konsulent på kultur- og fritidsområdet i Aabenraa Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Aabenraa Kommune søger snarest en ny kollega til en stilling som økonomisk konsulent på kultur- og fritidsområdet i Budgetenheden i Børn og Kultur.

Kultur og Fritid arbejder med at opfylde de lovmæssige forpligtelser omkring blandt andet biblioteksvæsen, musikskole og folkeoplysningslovens bestemmelser. Der er inden for området et samarbejde med både selvejende og kommunale institutioner så som haller, svømmehaller og museer.

Stillingen
Du får arbejdsplads i Økonomiafdelingen, som består af enhederne Budget, Økonomistyring og Analyse samt Finans.
Økonomiafdelingen er den del af den centrale Stabsforvaltning, der har til opgave at skabe forudsætningerne for, at forvaltningerne kan levere en god service til kommunens borgere.
Dit daglige arbejdssted vil være i Budgetenheden i Børn og Kultur, som er placeret i Tinglev.
Du skal påregne at være fysisk på rådhuset i Aabenraa en dag om ugen.

Som Økonomisk konsulent vil du få ansvaret for

  • budgetlægning, budgetopfølgninger samt controlling på kultur- og fritidsområdet med mere
  • indberetning og afstemning af budgetoplysninger i kommunens økonomisystem Prisme
  • konsulentopgaver for afdelingschefen, institutioner, teamleder mv. i forhold til budget og økonomistyring
  • tildelingsmodel til haller
  • udarbejdelse af projektregnskaber og opfølgning på projekter med eksterne tilskud på tværs i forvaltningen Børn og Kultur
  • ad hoc opgaver herunder udarbejdelse af dagsordenspunkter
     
Din faglige profil
For at varetage stillingen forventer vi, at
  • du har en relevant en kontoruddannelse med relevant videreuddannelse eller anden relevant uddannelse
  • du har erfaring med at arbejde med tal
  • du har et godt kendskab til IT
     
Din personlige profil
  • Du er god til at kommunikere både i skrift og tale
  • Du tager ejerskab og står ved det, du laver
  • Du kan skabe overblik
  • Du er en stærk formidler, som formår at skabe overblik i komplicerede sager både på skrift og i tale
  • Du er analytisk og kan gennemskue store tal mængder
  • Du er systematisk og er god til at overholde deadlines
  • Du er god til at samarbejde og har en udadvendt personprofil
Du skal kunne trives i en travl og omskiftelig hverdag med en åben omgangsform og med mange deadlines.

Vi tilbyder dig
  • et spændende job, som du også selv har mulighed for at påvirke indholdet af
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • dygtige kollegaer
     
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og kvalifikationer.
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer.

Mere information?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorleder Hans Juhl tlf. 73 76 70 86 eller hjj@aabenraa.dk eller økonomikoordinator Søren Kuntz på tlf. 7376 73 66 eller stk@aabenraa.dk.

Ansøgning
Ansøgningen vedlagt dokumentation for uddannelse og eventuelt tidligere beskæftigelse sender du via linket "søg stillingen" senest mandag den 16. september 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 39.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7172ae1b)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Tinglev Midt, 6360 Tinglev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111248

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet