Administrativ medarbejder til Dagplejen og Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)

Profilbillede
dato

Er du serviceminded, dygtig og omhyggelig? Brænder du for at arbejde med offentlig administration, og kan du se dig selv arbejde med skiftende opgaver i Dagplejen og PPR? Har du gode administrative kompetencer og elsker struktur og orden?
Så er det netop dig, vi søger.

Om jobbet
Du vil blive en del af et administrativt team på i alt tre medarbejdere, som sidder på  fælleskontor i Tinglev i forvaltningen Børn og Kultur.
I teamet har vi fælles opgaver, men også egne ansvarsområder, som vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig.

Dine arbejdsopgaver

  • Telefonbetjening
  • Sekretæropgaver som at lave dagsorden, skrive referater og generelt forberedelse til møder
  • Økonomi og budgetopfølgning
  • Administrativ håndtering af indstillingsskemaer til PPR
  • Personaleadministration: ansættelse/afskedigelse, løn, syge- og raskmeldinger mm.
  • IT-opgaver: opdatering af hjemmesider, opslag til Facebook/Instagram og basal IT-support

Om dig
Vi forventer, at du
  • har en relevant administrativ uddannelse gerne inden for offentlig administration
  • har indsigt og erfaring med fagprogrammerne KMD, Acadre, Prisme og SD (Silkeborg Data)
  • er serviceorienteret, beslutningsdygtig og kan organisere din arbejdsdag effektivt
  • ønsker at bidrage positivt til vores arbejdsmiljø og fællesskab
  • er stærk og sikker i skriftlige opgaver

Vi forventer, at du personligt
  • er selvstændig, fleksibel og nytænkende
  • har gode samarbejdsevner
  • har overskud, er robust og ser muligheder frem for begrænsninger
  • har en humoristisk sans

Vi tilbyder
  • et team af dygtige administrative kolleger med lignende arbejdsfunktioner, hvor ikke to dage er ens
  • et godt arbejdsmiljø med en uformel og humoristisk tone
  • mulighed for stor indflydelse på tilrettelæggelse af egne opgaver/tid
  • gode arbejdsforhold med fleksibilitet

Løn og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst med HK-Kommunal.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes børne- og straffeattest, og ansættelse er betinget af, at de er tilfredsstillende.
Stillingen er på 30 timer ugentlig med start den 1. august 2024.

Kan du se dig selv hos os?
- og er du interesseret i at blive en del af vores team? Send din ansøgning, CV og relevante dokumenter senest 30. april 2024.
Vi afholder samtaler den 29. maj 2024.
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrative medarbejdere Sascha B. Klingenberg på telefon 7376 7104 eller Vivi Appel på telefon 7376 7416.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bf7f9f0a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Tinglev Midt, 6360 Tinglev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-04-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6028107

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet