Administrativ medarbejder SoMe kompetencer til Center for Hjerneskade og Beskæftigelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du kreativ, servicemindet og organiserende? Bliver du motiveret af understøtte andre, til at lykkes rigtig godt med kerneopgaven? Synes du ligesom vi, at det er en fantastisk borgergruppe? Brænder du for at profilere vores center og de gode historier fra hverdagen på de sociale medier?

Så tøv ikke med at læse videre og grib en unik mulighed, for at blive en del af Center for Hjerneskade & Beskæftigelse.

Vi tilbyder
Vi er en arbejdsplads med en sund arbejdskultur, hvor der er plads til at udvikle sig - både menneskeligt og fagligt. Vores kultur og arbejdsglæde afspejles i vores slogan;

"Det skal være sjovt at være her, men vi er her ikke for sjov".

Center for Hjerneskade & Beskæftigelse (CHB) er en organisation, der fra d. 1. januar 2022 er fusioneret til ét center - med Hjernecenter Syd og Center for Job & Uddannelse. Efter vores fusion, er vi aktuelt i gang med at gennemgå en organisatorisk opgradering til "Next Level", der indeholder det fortsatte udviklingsarbejde med at blive én samlet organisation. Vi opererer under Kommunens vision om sammen at skabe Det Gode Liv for borgerne,
med fokus på kerneopgaven - Sundhed, Mestring og Fællesskabelse. Center for Hjerneskade & Beskæftigelse arbejder ud fra en neuro-rehabiliterende tilgang, og rummer ca. 280 borgere og 200 medarbejdere fordelt over ti enheder. Centeret løser opgaver i: bosteder, §85 bostøtte i eget hjem, skærmede enheder, §103 beskyttet beskæftigelse, §104 aktivitets- og samværstilbud, STU, VSU og forløb for Jobcentret. Målgruppen er unge og voksne med erhvervet eller medfødt hjerneskade, psykisk sårbarhed og/eller borgere med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse.

Om jobbet
Jobbet er alsidigt og vi søger en administrativ medarbejder, der kan løse mange forskelligartet opgavetyper for det samlede CHB og i relation til eksterne samarbejdspartnere.

Dine opgaver vil primært bestå af:

  • Personaleadministrative opgaver, herunder ansættelser og fratrædelser, samt styring af administrative forhold ved ansættelser via et rekrutteringssystem
  • Administrative opgaver; udarbejde ferieoversigter, planlægning af kurser og undervisning, samt reservere lokaler og sørge for forplejning
  • Branding af vores center via sociale medier, Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Derudover vil du være sekundær på opgaver omkring bogføring, fakturering af regninger samt kasseopgørelse

Du skal vælge os
  • Hvis du gerne vil arbejde, hvor der er stor fokus på et sundt arbejdsmiljø
  • Hvis du gerne vil arbejder, med afsæt i en anerkendende tilgang og forskelligheder skaber dynamik
  • Hvis du nyder, at arbejde selvstændigt med dine opgaver og samtidig i et samskabende samarbejde med dine kollegaer
Vi forventer at du
  • Har en relevant administrativ uddannelse
  • Kendskab til overenskomster
  • Har et digitalt mindset og gerne erfaring med Facebook, LinkedIn og Instagram
  • Har udvidet kendskab til Excel og Word og gerne med erfaring fra SD
  • Har gode kommunikationsevner, særligt skriftligt
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Er udadvendt og serviceminded  
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og ser frem til, at du beriger os med hvad og hvordan, du kan bidrage med dine kompetencer, ind i Center for Hjerneskade & Beskæftigelse.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.
Stillingen er på 25 timer pr. uge, med forventet tiltrædelse den 1. oktober 2023 eller efter aftale. Arbejdstiden er mandag til fredag ml. 8-15, med mulighed for en 4 dages arbejdsuge.


Ansøgning
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest 15. august 2023. Ansættelsessamtaler afholdes d. 22. august 2023.

Yderliger oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Pernille Schøning Burich på mobil: 23 35 92 57 eller funktionsleder Linda Andersen på mobil: 23 29 93 90
For mere info omkring vores organisation se Hjernecenter Syds hjemmeside og Center for Job og Uddannelses hjemmeside
Eller på vores facebookside

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5c3200d5)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Mads Clausens Vej, 6360 Tinglev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=5c3200d5&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864485

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet