Administrativ medarbejder på 30 timer til Sekretariatet Børn og Kultur

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du uddannet inde for kontor og administration? Har du stærke skriftlige færdigheder og flair for tal? Og trives du med at tage ansvar, være velforberedt og på forkanten med dine opgaver? Hvis du siger ja, så er det måske dig, vi er på udkig efter.

Vi søger en ny medarbejder til administrative opgaver i Sekretariatet i Børn og Kultur. Sekretariatet er fysisk placeret i Tinglev, Tinglev Midt 2.

Hvem er vi?
Sekretariatet er en stabsfunktion i Børn og Kultur, som arbejder med hele 0-18 års området, dvs. dagtilbud, skoler og det specialiserede børneområde, samt kultur- og fritidsområdet. Vi betjener de politiske udvalg, direktøren og understøtter fagområderne i deres arbejde. Sekretariatet består af både udviklingskonsulenter og administrative medarbejdere.

Dine opgaver
Du vil have opgaver indenfor hele forvaltningens område, men primært indenfor Kultur og Fritid, hvor du skal understøtte området med administrative opgaver. Du vil bl.a. komme til at arbejde med

  • administrative opgaver primært på kultur og fritidsområdet
  • Administrative opgaver i forhold til infotavler
  • økonomiopgaver for Aabenraa Live (Economics)
  • regnskabsmæssige opgaver, herunder betaling af regninger (Prisme)
  • administrative ad hoc opgaver, bl.a. telefonpasning og mødeplanlægning
  • vedligehold af hjemmesider
  • korrekturlæsning

Om dig
Vi forventer at du
  • er uddannet inden for kontor og administration og gerne kommunal uddannet
  • har stærke skriftlige kompetencer og kan sikre en høj standard af skriftligt materiale
  • har flair for tal
  • er en rutineret bruger af Office pakken og har flair for hurtigt at sætte dig ind i forskellige it-systemer
  • er serviceminded både over for Aabenraa Kommunes borgere, vores samarbejdspartnere og kollegaer
Som person motiveres du af at blive involveret i mange forskelligartede opgaver og trives med at påtage dig ansvar for arbejdsopgaverne. Vi leder efter en, der ser det som en værdi at være velforberedt og på forkant i sit arbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Jobbet er på 30 timer/uge med start den 1. marts 2023.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og principperne om Lokal Løn.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Hanne W. Jessen på tlf. 30 34 93 05 eller mail hwj@aabenraa.dk.

Ansøgning
Søg stillingen via linket senest den 17. januar 2024.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. januar 2024.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=08dabb82)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aabenraa Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Aabenraa Kommune, Tinglev Midt, 6360 Tinglev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960863

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet