BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du interesse for økonomi? Motiveres du af at tage ansvar og komme i mål med dine opgaver? Brænder du for at understøtte andre, til at lykkes rigtig godt med kerneopgaven?
Så tøv ikke med at læse videre og grib en unik mulighed, for at blive en del af Center for Hjerneskade & Beskæftigelse.
Vi tilbyder en arbejdsplads med en sund arbejdskultur, hvor der er plads til at udvikle sig - både menneskeligt og fagligt. Vores kultur og arbejdsglæde afspejles i vores slogan;
"Det skal være sjovt at være her, men vi er her ikke for sjov".
Center for Hjerneskade & Beskæftigelse (CHB) er en organisation, der er inde i en rigtig god udvikling, der har ambitioner på borgene og centrets vegne.
Vi er fra d. 1. januar 2022 fusioneret med Hjernecenter Syd og Center for Job & Uddannelse og er nu ét center. Efter vores fusion, er vi aktuelt i gang med at gennemgå en organisatorisk opgradering til "Next Level", der indeholder det fortsatte udviklingsarbejde med at blive én samlet organisation.
Vi opererer under Kommunens vision om sammen at skabe Det Gode Liv for borgerne, med fokus på kerneopgaven - Sundhed, Mestring og Fællesskabelse. Center for Hjerneskade & Beskæftigelse arbejder ud fra en neuro-rehabiliterende tilgang, og rummer ca. 280 borgere og 200 medarbejdere fordelt over ti enheder. Centeret løser opgaver i bosteder, §85 bostøtte i eget hjem, skærmede enheder, §103 beskyttet beskæftigelse, §104 aktivitets- og samværstilbud, STU og VSU. Målgruppen er unge og voksne med erhvervet eller medfødt hjerneskade, psykisk sårbarhed og/eller borgere med fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse.
Om jobbet
Jobbet er alsidigt inden for økonomi, overenskomster, kursusplanlægning og administrative opgaver, hvorfor vi søger en medarbejder, der kan løse mange forskelligartet opgavetyper for det samlede CHB og i relation til eksterne samarbejdspartnere.
Dine opgaver vil primært bestå af:
- Personaleadministrative opgaver herunder ansættelser, fratrædelser, ferieoversigter, samt styring af administrative forhold ved ansættelser via et rekrutteringssystem
- Økonomi, dataindsamling og udarbejdelse af økonomioversigter til understøttelse af det månedlige ledelsestilsyn
- Derudover vil du være sekundær på opgaver omkring bogføring, fakturering af regninger samt kasseopgørelse
- Administrative opgaver som skriftlige kommunikation internt og eksternt og andre ad hoc opgaver
- Planlægning af kurser og undervisning, samt reservere lokaler og sørge for forplejning
Du skal vælge os, hvis du
- motiveres af at tage ansvar og arbejde selvstændigt med dine opgaver og samtidig i et samskabende samarbejde med dine kollegaer
- gerne vil arbejde, hvor der er stor fokus på et sundt arbejdsmiljø
- gerne vil arbejde, med afsæt i en anerkendende tilgang og forskelligheder skaber dynamik
Ingen kan alt – sammen er vi bedst
Vores nye kollega har
- en relevant administrativ uddannelse
- sans for økonomi, tal- og dataforståelse
- kendskab til overenskomster
- udvidet kendskab til Excel og Word og gerne med erfaring fra SD
- kan kommunikerer naturligt og tydeligt - primært skriftligt på alle niveauer i organisationen
- gerne erfaring fra en politisk ledet organisation
- kan arbejde selvstændigt og struktureret
- en udadvendt og serviceminded tilgang
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.
Stillingen er på 30/32 timer pr. uge med forventet tiltrædelse den 1. november 2023 eller efter aftale. Der er i stillingen mulighed for en 4 dages arbejdsuge.
Ansøgning
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest 24. september 2023. Ansættelsessamtaler afholdes d. 27. september 2023.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Pernille Schøning Burich på mobil: 23 35 92 57 eller funktionsleder Linda Andersen på mobil: 23 29 93 90 For mere info omkring vores organisation se Hjernecenter Syds hjemmeside og Center for Job og Uddannelses hjemmeside eller på vores facebookside.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.
I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b49f9c6d)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aabenraa Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Kommune, Mads Clausens Vej, 6360 Tinglev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=b49f9c6d&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5901498